Informacja dla składających wnioski o nagrodę:
1. Wypełniamy wniosek wg WZORU! - Tylko Mistrzostwa Polski (liczy się najwyższe osiągnięcie medalowe indywidualne lub w sztafecie)
2. Przesyłamy do 13 grudnia na skrzynkę mailową w pliku WORDA!
3. Trener opiniuje wniosek w wersji elektronicznej
4. Klub drukuje uzupełniony wniosek!
5. Zawodnik przychodzi na spotkanie (prawdopodobnie będzie to 19 lub 20 grudnia) i podpisuje wydrukowany wniosek.
6. Zawodnik przynosi na spotkanie wydrukowany przez siebie załącznik w postaci wydrukowanej listy wyników z konkurencji, w której zdobył medal (nie są potrzebne inne wyniki)
7. Na liście wyników zawodnik zaznacza "zakreślaczem" swoje nazwisko i miejsce, które zajął i które jest wpisane we wniosku.
8. Jeżeli we wniosku jest wpisanych kilka osiągnięć medalowych to każde z nich musi być potwierdzone wydrukiem wyników!
9. Do Urzędu Miasta składane są tylko wnioski podpisane przez zawodnika i potwierdzone pieczątką klubu!